Kiipeilysohlot

Olhava syyskuu 2020

« Older   Newer »
  Share  
CAT_IMG Posted on 30/8/2020, 10:13

Advanced Member
-----

Group:
Member
Posts:
4,230

Status:


Nyt sitovat lupaukset niistä viikonlopuista jotka käy Olhavalle:

- 11.-13.9. (tai 12.-13.)
- 18.-20.9. (tai 19.-20.)
- 25.-27.9. (tai 26.-27.)

Viime hetken säädöt vain kelin takia tai lääkärin todistuksella.

Mulla ajatuksena liidata suurta leikkausta, mikä tarkoittaa sitä, että tarvitsen lainaan vähintään yhden kolmosen ja yhden nelosen camun, mutta otan useammankin, jos löytyy. Omalta osaltani nousut jäävät harvalukuisiksi ja jätän väliin puoiköysiseikkailut ruotsalaisella ja salamalla. Jos toi suuri leikkaus menee hyvin, niin toinen projekti on kaari. Mutta se vasta, jos suuri leikkaus menee.
 
Top
CAT_IMG Posted on 31/8/2020, 07:58

Member
---

Group:
Member
Posts:
356
Location:
Espoo, Finland

Status:


Mulle sopisi vaan kolmas vaihtoehto. Ei kannata mun takia jättää viimeiseen mahdolliseen eli menkää ihmeessä aikaisemmin.
 
Top
CAT_IMG Posted on 31/8/2020, 20:49

Advanced Member
-----

Group:
Member
Posts:
3,467

Status:


Meiltä ei tässä tilanteessa löydy uskallusta sitoviin lupauksiin, sotketaan sitten vaan muiden kuviot jos menee puihin. Seuraava päiväkotiflunssa voi iskeä päälle koska vaan ja sitten on taas koko pakka sekaisin kun lapsi on päivät kotona. Juuri selvitty ekasta nuhaviikosta yö- ja viikonlopputöillä, seuraavaa tässä jännityksellä odotellessa.

Molemmat mieluusti kiivetään kyllä lumentuloon asti aina kun vaan mitenkään saadaan molempien työpäivät sopimaan muille toimiviin aikatauluihin.
 
Top
2 replies since 30/8/2020, 10:13   56 views
  Share